Ny blogg

Min dator är full av gamla texter och bilder som jag aldrig visar för någon och som aldrig kommer till användning. En dag (i en inte alltför fjärran framtid) kommer de dessutom att tankas över på en extern hårddisk och gömmas undan i en låda i någon garderob nånstans. På sätt och vis känns det tråkigt. För även om de på många sätt är bagateller betyder de något – eller har åtminstone betytt något, en gång i tiden (och vissa saker betyder något fortfarande). Det är snapshots tagna med min gamla kompaktkamera, anteckningar nedkrafsade i stunden, spridda dikter, prosaförsök, efterlämningar av olika känslotillstånd, tankar, trams. Har länge haft en idé att jag ska publicera delar av dem i ett virtuellt album och har nu gjort slag i saken. Här är min pedangblogg, Piedestalens hudlösa lillasyster: Undervattenslogik

1 thought on “Ny blogg”

Kommentera

