Oops…

Det blev inte många rätt i nedanstående text. Jag kallade Sam Riley för Tom Riley, Europa för kontinent och talade om religion när jag menade religiositet, tempus blev också fel på något ställe. Skyller på för lite sömn sedan tre dagar, sedvanlig textblindhet (vilket jag alltid mer eller mindre lider av när jag just har skrivit något) plus ett rastlöst temperament. Gottgör skadan med en bild på Rufus Sewell som Will Ladislaw (skulle förresten vilja blogga om Ladislawkaraktären som den ultimata romantiska hjälten och typ ställa honom mot Mr Darcy – som en slags duell, men det får bli när jag är piggare). Visst finns det något nästan Caravaggioaktigt över Sewells ansiktsdrag och mörka lockar? 

Kommentera

