Första maj

Hallå där,

och glad första maj! Tillbaka på utgångspunkten efter två veckors flängande – från norra Norrland till södra Småland. Har tillbringat dagen på tåg (så tråkigt det är att trängas med andra i kupé – kupé är bara bra om man får ha den helt för sig själv). Väl tillbaka i hufvudstaden (och sommarvärmen) gick vi och åt hamburgare och drack öl på en uteservering i Gamla stan; jag i mina Cheap Mondaysolglasögon från förra året och mina fem centimeter höga platåskor som jag köpte förrförrförra sommaren – 2009, tror jag det var (har bestämt mig för att inte köpa några nya sommarkläder alls denna vår – bara använda mig av gammal skåpmat). Nu är jag lite onykter. Och kokar kaffe på gasspisen. Strax ska vi se en film. Sen kanske, kanske jag postar lite nya bilder. Om jag inte hinner somna innan dess, alltså. I så fall dyker de upp imorgon istället.

Puss! 

Kommentera

