Rum med utsikt

Constant Moyaux; ”View of Rome from the Artist`s Room at the Villa Medici”, 1863

 Franz Ludwig Catel;”A View of Naples Through a Window”, 1824

För er som tycker att mina bilduppdateringar är tråkiga i sin brist på självbiografisk information kan jag förtälja att jag denna stund (kl 22:21) dricker kallt te. Denna aktivitet har jag ägnat mig åt i ungefär två timmar och under den första halvtimmen var teet fortfarande varmt. Mer: Jag har blivit solbränd. Min högra fot har domnat av. Jag känner mig lite trött. I helgen har jag slipat och målat en segelbåt, plockat årets första blombukett och varit på konsert med 10 000 hårdrockare. Det ni!

Kommentera

