Godkväll!

WP_000696

Idag har jag skrivit ett jättelångt inlägg om mitt nya jobb, Freud vs Jung och om skrivande men jag väntar med att publicera det tills jag hunnit redigera det lite. Jag dricker vin, har just målat naglarna svarta och lyssnar på Metallica. Förbereder hemresan till Umeå imorgonbitti (mycket att packa!). Jorden har inte gått under, alltid betryggande (Olle hävdar att Mayaindianen som knåpade ihop den där kalendern bara fick ont i handen och inte orkade skriva längre). Hoppas ni är lika lyckliga som jag över att det är jullov. Glad helg!

3 thoughts on “Godkväll!”

Kommentera

