Häromkvällen såg jag om ”Control”…

…och konstaterade än en gång att Sam Riley är ÅH så attraktiv. Det är något sårigt intensivt över honom (inte bara i den här rollen utan överhuvudtaget) och repigt och raspigt. Som om man skulle kunna skava- och skära sig på honom om man kom för nära. Och hans blick! Och hans röst! Så väsande och mörk och sexig. Sedan skadar det ju inte att han ger ett intelligent intryck också. Jag tänker att han besitter ett sånt där hårt och krasst logiskt-naturvetenskapligt intellekt som tvingar människor att skärpa sig. Och sånt gillar jag. Jag gillar nog allt jag fantiserat ihop att han ”är”.

3 thoughts on “Häromkvällen såg jag om ”Control”…”

Kommentera

